RSS

आफु मरेरै भएपनि राजुले दिए मनोरञ्जन ः खेलमैदानमानै ढलेका राजु फिरेनन् परे चिर निन्द्रामा

05 Jan

रविन थपलिया
पौष २१
म खेल हेर्नको निम्ती वढी चासो राख्छु । किनकी म खेल्न सक्दिीन । तर अरुको खेल हेरेरै मनोरञ्जन लिने मेरो वानि छ । तर आज त्यही खेलजिवनमा लागेर केहि गर्ने सोच वनाएका एक नायकको खेल खेल्ने क्रममानै ज्यान गएको दुखदायी समाचार लेख्नु पर्दा मलाई स्तव्ध वनायो । जति अरु मृत्युका समाचार लेख्दा स्तव्ध वनाउने थिएन् । हेटौडामा भइरहेको अन्तर नगरपालीका वक्सिङ प्रतियोगितामा सहभागी भएका वक्सीङ खेलाडी राजु वुढामगर प्रतिस्पर्धा गर्ने क्रममानै धरानका नविन लिम्वुले हानेको प्रहार टाउकोमा लाग्दा उनि गम्भीर घाइते भएका थिए । उनि खेल मैदानमानै रक्ताम्य भएर ढले उनको उपचारको निम्ती काठमाण्डौको वाँसवारी स्थीत न्युरो अस्पतालमा लगियो तर अफसोच उनि वाँच्न सकेनन् । उनको आज मृत्यु भयो । रुकुमको विकट गाँउमा जन्मीएका राजु पढाइको साथसाथै खेलकुदलाई निरन्तरता दिनको निम्ती काठमाण्डौ आएका थिए । उनि काठमाण्डौको सितापाईलामा वस्दै आएका पनि थिए । २० वर्षीय राजु वक्सीङ खेल्नको निम्तीनै काठमाण्डौ देखि हेटौडा पुगेका थिए । तर उनि कुनै पदक र सम्मान लिएर हैन धुकधुकि स्वास लिएर मात्र काठमाण्डौ आइपुगे तर चौविस घण्टा नपुग्दै सदाको लागि विदा भए ।
वक्सीङ खेल हेर्नको लागि जति मनोरञ्जन छ त्यो भन्दा जोखिम खेल्नमा छ । तर पनि खेलाडीहरु आफनो ज्यानैको ख्याल नगरी खेल्छन मात्र नाम र सानो सिल्ड र पदकको लागि । न उनिहरुको खेलको कदर राज्यलेनै गर्न सकेको छ नत अरुलेनै मात्र पाँउछन् धन्यवात र वधाइका शव्दहरु मात्र । तर आफनो पुर्ण समय खेल जिवनमा विताउने लक्ष्य लिएका कर्मठ ति युवक राजु वुढामगरको मृत आत्माको चिर शान्तिको कामना गर्दछु ।
खेलाडी हाम्रा देशका गहना हुन् अनि हाम्रा सम्पत्तीहुन लाग्दैछ आज ति युवकको ज्यान जँदा मैले धेरै चिज गुमाएको महसुस गरेको छु । म आज वढी भावुक वनेको पनि छु तर मलाई लाग्दैछ म किन त्यस्ती भावुक वनें । ति युवक मेरो परिवारका सदस्य पनि होइनन्, साथी पनि होइनन र चिनजानका व्यक्तिपनि होइनन् । तर यहाँ चिनेका, जानेका, साथी र नजिकका नातेदार गुम्दाको क्षणमा मात्र दुख मनाउने चलन छ । आफनै चिज गुम्दा मात्र रुने चलन छ । तर म ठान्छु खेलाडी हाम्रा गहना हुन सम्पत्ती हुन् । नेपाल सरकारका नियुक्ति लिएर चिल्ला पजेरो र घुम्ने कुर्सिमा दिन कटाउने हाम्रा विदेशका राजदुत भन्दा गाँउको ढिडो खाएर झण्डा लिएर मैदानमा कुदने खेलाडीले आफनो देशको पहिचान राख्न सक्छ । त्यसैले म राजदुतलाई भन्दा खेलाडीलाई वढी सम्मान गर्दछु । जे होस आज एउटा राजुको अन्त्य भएपनि भोली यस्ता दर्जनौ राजुहरु जन्मने छन् अनि नेपाली खेल जगतलाई संसारमाँझ चिनाउने छन् ।

 

जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

 
